2017. ápr 06.

Szivárvány-ágynemű

írta: Dortsa
Szivárvány-ágynemű

Úgy tűnik, csak nem tudok szabadulni a szivárvány-szerelemtől. :) Imádom a színeket, és lehangol, ha valami fakó, sötét, de még azzal sem elégszem meg, ha szimplán egyszínű. Ami körülvesz, az pompázzon a szivárvány minden színében, legyen vad és őrjítő, mert ez jó kedvet csinál, bármikor ránézek!

Amúgy is megmondták már nekem, hogy a kék ágynemű nem tesz jót a párkapcsolatnak. Meg ugye a hidegség nem a hálószoba jellemzője kellene hogy legyen. Eddig nekünk meg szinte csak kék huzatjaink voltak, hozzá meg béna frottír lepedő, ami két oldalt összeugrott, mintha egy egyszemélyes lepedőt próbáltunk volna ráhúzni a franciaágyra. Még ilyet... :-)

Szóval nagy elhatározásra jutottam, és közös szülinapunkra (március 30. és 31.) elkészítettem a tavaly batikolt lepedőből az ágyneműt. Először is batikoltam hozzá párnahuzatot is: kicsit és nagyot. (A Baba csak díszlet, nem tudtam hova tenni... :-P)

2017-04-06_szivarvany_agynemu_5.JPG

Aztán vettem hozzá színes anyagokat, zöldet és pirosat, ebből lett a hátoldal.

2017-04-06_szivarvany_agynemu_2.JPG

És vettem hozzá az Ikeában NEM sztreccs, narancssárga (!!!) gumis lepedőt. Szerintem egyszerűen fantasztikusan néz ki így együtt!

2017-04-06_szivarvany_agynemu_3.JPG

És mivel különböző színű a huzat két oldala, össze-vissza lehet variálni őket. Így az egyik oldalról:

2017-04-06_szivarvany_agynemu_4.JPG

...és így a másikról:

2017-04-06_szivarvany_agynemu_1.JPG

És hogy Beni se maradjon ki az ajándékozásból, Ő is kapott egy ágyneműt a kiságyára. Neki nem ilyen színpompás, hanem KAMIONOS készült! Szerintem nagyon vagány! :-D

2017-04-06_szivarvany_agynemu_6.JPG

A szivárvány-szerelmem itt még nem ért véget, mert turiztam egy másik ezerszínű ágyneműhuzatot, amit még kicsit alakítgatni kell, így lesz váltás a szivárvány-színű huzatból, és nemrég készült egy szivárvány-színű rugi Petrának, ezt is nemsokára bemutatom. :-)

Szólj hozzá

szivárvány ágynemű batik