2015. nov 22.

Én is hordozok (Beni)

írta: Dortsa
Én is hordozok (Beni)

Bizony, nem múlt el nyomtalanul, hogy annyit voltam Anyára kötözve - és még most is vagyok néha. Imádtam, imádom most is, és mivel szeretnék örömet okozni kis barátaimnak, bizony felkötögetem Őket néha magamra. Na nem kell semmi brutalitásra, akasztásra gondolni, csakis szeretet, ölelés, boldogság!!! <3
Ezt a hordozót kaptam Anyáéktól 2. szülinapomra. A bal oldali kép még akkor készült, a jobb oldali mostanában.

benihurci1_sziv_2.jpg

A dizájnja Nohab-Manduca kombináció.

nohab-manduca.jpg

Ez szuper is volt, amíg csak Majmot akartam hordozni. De azóta sok jó barátom lett, és nem mindegyik passzolt a hátamra. Cica kedvéért kaptam ezt a karikás kendőt - télen nyáron szuper!

karikas.jpg

Végül pedig el kell mondanom, hogy néha szükségmegoldásokhoz folyamodunk. Ezzel kapcsolatban fel kell hívnom a figyelmeteket, hogy hordozási tanácsadók által nem javasolt módszer, szigorúan CSAK PLÜSSÁLLATOK hordozása esetén engedélyezett!!! :-D

2015-09-30_en_is_hordozok_4.JPG

Na hát egyelőre így, aztán később majd a kistesóimat, majd 20-30 év múlva a saját gyerkőceimet, további 20-30 év múlva az unokáimat, aztán ki tudja, lesz-e még tovább... :-D

Szólj hozzá

gyerekek hordozás hordozó gyerekeknek karikás kendő gyerekeknek