2015. dec 01.

Adventi naptár no.1.

írta: Dortsa
Adventi naptár no.1.

Készítettem egy adventi naptárat egy Barátnőm kislányának. Jó sokáig eltötymörögtem vele, még jó, hogy időben szólt. :-)

Először a kis zsebeket készítettem el. Hihetetlen, mennyi munka van egy ilyen kis állatmintában: kitalálni a formát, kivágni, felvarrni, a szálakat szépen eldolgozni... Szóval sok munka volt vele, de megérte. 

2015-12-01_adventi_naptar_13.JPG

Miután elkészültek a zsebecskék, elhelyeztem Őket a leendő karácsonyfán.

2015-12-01_adventi_naptar_01_1.JPG

Aztán Beni is megmutatta, hogy szerinte hogy lenne jó az elrendezés. :-)

2015-12-01_adventi_naptar_02.JPG

Innentől már elég gyorsan mentek a dolgok: színenként felvarrtam a zsebeket a fára.

A hátoldalához varrtam flízt, készítettem fatörzset, majd összeállítottam az egészet. A faágakra kevés hótakaró került, és íme, kész!

2015-12-01_adventi_naptar_11.JPG

Mivel a fa egy Pici Lánykának lészült, és jóval nagyobb lett, mint Ő, a fatörzs felgombolható hátulra, így amíg meg nem nő, vagy ki nem ürülnek a felső zsebek, addig alacsonyabbra lehet akasztani.

Hátulról erős dróttal kimerevítettem, ezt tépőzárral lehet rá rögzíteni. Mivel leszedhető a drót, a textil mosható. Már csak az a kérdés, hogy mi lesz a mi adventi naptárunkkal? Illetve mi fog bele kerülni? Remélhetőleg pár napon belül erről is be fogok tudni számolni (ideális esetben már holnap), és reménykedem benne, hogy Beni nem veszi észre a pár napos csúszást. :-)

És komolyan: Ha van tippetek, hogy mi kerülhet bele (ami nem egészségtelen édesség), ne fogjátok vissza Magatokat, SEGÍTSETEK!!! :-)

Szólj hozzá

ünnep karácsony gyerekek ajándék advent állatok meglepetés adventi naptár filc varrás