2016. jún 10.

Első batikolt mei tai

írta: Dortsa
Első batikolt mei tai

A múltkor készült mei tai alapok megmozgatták az alkotókedvemet, és megvarrtam belőle egyet. Szerintem nagyon szépen sikerült! Jóóó erős munkaruházati anyagból készült, több rétegben, minden szükséges helyen alaposan megerősítve. Mivel most csak a háztartási varrógépem működik (Pfaff Úr folyton bekapja a cérnát), így csak sima cérnával tudtam varrni, pont ezért többször is átmentem minden varráson, ahol fontos a tartás.

2016-06-10_elso_batikolt_mei_tai_07.JPG

A derékpántokra varrtam zsebet, nekem az anno nagyon bejött. Persze van, aki feleslegesnek tartja, de még dísznek is jó. :-) 

2016-06-10_elso_batikolt_mei_tai_06.JPG

Sajnos nem tökéletes, ez még a kísérleti széria darabja. Például a vállpántot és a derékpántot két különböző módon béleltem, és pechemre pont fordítva kellett volna. A vállpánt túl merev, a hónalj alatt kicsit vág (tényleg csak kicsit), a derékpánt pedig szerintem jobb lenne, ha merevebb lenne (tényleg csak kicsit...). A következő darabot pont fordítva fogom elkészíteni. Azon kívül a vállnál túl széles, a Kistesó (a gyakorlóbabám) szinte elveszik benne, és nem feszül a hátán. Igazából még Beninek sem feszül a hátán (lásd a képeken lentebb), ezért a következőnél ezt is alakítom. 

Fel is próbáltuk a Nagyfiúval...:

2016-06-10_elso_batikolt_mei_tai_08.JPG

...aki persze nagyon élvezte a helyzetet. Egy ideje újra rákapott a hordozásra, persze már bőven nem napi szinten, de havonta egyszer-kétszer jól esik Neki egy kicsit hordozódni.

2016-06-10_elso_batikolt_mei_tai_09.JPG

Bár a Pocak felett kötöm meg, így a derekamra kevésbé tudom terhelni a súlyát (azt a 15 kilót), de így is elég jól bírom benne. 

2016-06-10_elso_batikolt_mei_tai_10.JPG

Mondjuk egy 1 órás alvás még elmegy, a simulós, ölelős érzés, ahogy Beni a karomat cirógatja, az pedig úgyis kárpótol a nehézségért. <3

Ezt a darabot megtartjuk (a fentebb leírt hibák miatt), legalább nagyobb lesz a választék itthon. :-)

Szólj hozzá