2015. nov 22.

Beni első bejegyzése

írta: Dortsa
Beni első bejegyzése

Beni azt mondta, szeretne Ő is írni, szeretné a véleményét kifejezni. Végül miért is ne?

Anyával megbeszéltük, mivel a téma Engem is érint, egészen testközelből, én is fogok írni a blogba. Az én betűszínem a kék lesz, az Övé meg a lila.

Szóóóóval.... Ami Engem illet, imádok hordozódni! Na jó, most már annyira nem, de még néha előfordul egy-egy eset. Főleg a karikásat szeretem, mert akkor még közelebb vagyok Anyához. Ha valami nagy bánat, vagy fájdalom ér, ezt kérem Anyától, Ő meg természetesen felvesz. Bár nem hosszú időre, mert a féloldalasságtól fáj a dereka, de egy kis kellemetlenség egy rövid időre Neki is megéri, hogy az én közérzetem 200%-kal javuljon.

dsc02171_atmeretezve.JPG

Most már csak ennyi a nagy hordozósdi, végül is lassan 15 kilós, bölcsis nagyfiú vagyok, igazán nem illik már Anya hátán lovagolni egész nap. De az biztos, hogy örömmel és meleg jó érzéssel emlékszem vissza azokra az időkre, amikor még naponta több órát bújhattam így Anyához! <3

Az előbbi kép különben egy fülfájás alkalmával készült. Nem sokkal később visszaaludtam, amíg aludtam, Anya ezt a kölessel töltött sapit varrta Nekem.

dsc021763_atmeretezve.jpg

Szerencsére a fülfájás nem folytatódott, de legalább van ilyenünk is vészhelyzetekre. :-)

Szólj hozzá

fülfájás karikás kendő fülmelegítő sapka