2015. nov 22.

Szerelem első érzésre

írta: Dortsa
Szerelem első érzésre

Már Beni születése előtt, sőt, még jóval azelőtt, hogy várandós lettem, biztos voltam benne, hogy a Gyermekeimmel a lehető legtöbb testkontaktust szeretném élvezni, amíg még picik, és engedik, sőt, IGÉNYLIK.

2012. december 27-re voltam kiírva, valamikor karácsony előtt megszereztük a kendőnket, egy Lana kékfestőt, ami színben nem volt annyira az én világom, de ááááállati jó volt benne hordozni. Beni megszületett szilveszter délutánján, szépségesen, boldogan, tüzijáték-durrogtatás közepette (kell ennél nagyobb ünneplés? :-P), és pár nap múlva máris a kendőben landolt. 

mei_tai_2_nohab_06.JPG

Nagy szerelem alakult ki hármunk - Beni, Én és a Lana - között, innentől 7 hónapig ebben sétáltunk, ebben bevásároltunk, mindent ebben csináltunk. Persze néha Apa is beleugrott a Lanába, és én nem voltam féltékeny... :-P

esztergomban_apa_hatan_01.JPG

Szóval így indult, Azóta egyre tart, csak már máshogy. :-)

Szólj hozzá