2015. nov 24.

Mikuláscsizmák

írta: Dortsa
Mikuláscsizmák

Szigorúan elhatároztam, hogy nem, nem fogok adventi csecsebecséket gyártani, én hordozókat szeretnék varrni. Na de egy kedves ismerősöm megkért, hogy készítsek Neki egy adventi naptárat. Meg 3 csizmát Apának, Anyának, Kislánynak. Úgyhogy természetesen mégis lett karácsonyi varrogatás, bár azt hiszem, szerénytelenség nélkül mondhatom, hogy az eredmény nem holmi csecsebecse lett.

A csizma alapja piros polár anyag, a fehér bunda rajta pihe-puha (azt hiszem) bébiplüss, a minták nagy része filc. Először a rénszarvast és a hóembert vágtam ki, itt még éppen csak fel vannak rakosgatva a darabok az alapra.

dsc02195_atmeretezve3.jpg

Aztán az angyalkásat is kiszabtam, és mielőtt felvarrtam volna, kicsit játszottam. :-)

Végül pedig íme, az elkészült darabok! :-)

dsc02398_atmeretezve.JPG

Egészen belejöttem a "karácsonyi csecsebecsék" készítésébe, el is határoztam, hogy azért mégiscsak fogok párat alkotni ezeken kívül is. Na de az adventi naptárral még lógok, ha kész lesz, azt is megmutatom. :-)

Szólj hozzá

karácsony rénszarvas angyalka hóember mikulás csizma