2015. dec 02.

Adventi naptár no.2.

írta: Dortsa
Adventi naptár no.2.

Szerencsénk volt, éjjel elkészülhetett Beni adventi naptárja is. Ez egy jóval egyszerűbb darab lett, mivel nekem (és húgomnak) voltak gyerekkorunkban kicsi zsákocskáink, amiket Anya a faliújságra tűzött. Ehhez készítettem egy kis fenyőfát, amire sok-sok gombot varrtam, és a gombokra akasztottam a zsákocskákat.

2015-12-02_adventi_no2_1.JPG

A zsákocskákba nem is volt olyan nehéz ajándékokat találni, mint hittem. Szerencsére a boltok sok apró kütyüt kínálnak. :-P Amíg nem ismeri a számokat, addig összevissza, találomra fogja bontani Őket, szóval "logikát" nem tudtam vinni bele. Végül a következők kerültek bele:

  • Egy 20 db-os puzzle 2 zsákban (10-10 db)
  • 2 zsákba extrém fa vonatelemek kerültek
  • Nasik: perec (dm-es), aszalt vörösáfonya, 2 Zsanna Manna "bonbon"
  • Pattogtatni való kukorica (nem mikrós!), ennél az ajándék része maga a pattogtatás is
  • Lufik, és maga a lufis játék: felfújjuk és hagyjuk repülni :-)
  • Kis zokni mackóval (pont pár napja mondta, hogy szeretne ilyet)
  • Fenyőfás mécses
  • Színes csillagos izzósor (igen, ez egy drága ajándék, szerintem néhány belefér a többi pár száz forintos mellé - és ez Apának meg Nekem is "ajándék")
  • Falra ragasztható világítós formák (tenyerek, a képen alul)
  • Kisautók, dömper, emelő
  • Gumilabda
  • Nyomda - ezt még lehet, hogy megbánom...
  • Hóemberes hűtőmágnes

2015-12-02_adventi_no2_2.JPG

Pár új zsákot is varrtam, mert a régiek picik, én meg nem emlékeztem, és vettem jóval nagyobb ajándékot is. Így a nem karácsonyi mintás anyagból készült zsákokat lecseréltem, az ünnepiek maradtak a kisebb ajándékoknak. Belepakoltam a  zsákokba, felaggattam őket a fára. A fát kicsit ki kellett feszíteni, mert ugyan ebben is van drót, mégsem tartja már így magát, hogy rajta van a súly.

2015-12-02_adventi_no2_3.JPG

Ez a kép már az első zsák kibontása után készült. Elhatároztuk, hogy a fa ne csupaszodjon le teljesen, és az üres zsákokat se kelljen visszatenni (zavaró lenne a következő napokban), mindegyik helyére akasztunk majd egy karácsonyfadíszt. Ebben a kosárban várnak a díszek, és ide kerülnek majd az üres zsákocskák.

2015-12-02_adventi_no2_4.JPG

Így végül csak egy napot csúsztam az adventi naptárral, Beni remélem nem veszi észre - tekintve hogy még 7-es számnál tart... :-)

Végre mondhatom: kellemes adventi ünnepeket mindenkinek! :-)

Szólj hozzá